QuickSummer Entertainment, LLC
Põhimõtted ja eesmärgid
Missioon
7 Märts 2004
Ühendame oma loovad ja ärialased võimed, et
inspireerida publikut läbi meelelahutuse ning leida Eestile
koht filmitööstuses.
1. Äripõhimõtted
-
QuickSummer Entertainment, LLC (QSE, LLC), USAs registreeritav usaldusaktsiaselts,
on iseseisev mängufilmide produtseerimise firma. Me võtame oma tegevuses
eeskuju Ameerika Ühendriikide filmiprodutseerimisfirmade eliidist, nagu
näiteks Morgan Creek, Castle Rock ja Imagine.
-
Me tegutseme alltöövõtjana seitsmele suurstuudiole: Buena Vista, 20th
Century Fox, Paramount,
MGM/UA, Universal, Sony ja Warner Bros., jättes nende teostada meie domestic
theatrical levituse.
-
QSE uurib põhjalikult igat filmistsenaariumiks paljutõotavat kirjandusteost,
analüüsides selle turustatavust, linastuse ajastuse sobivust, vaatajate
sihtgruppe, võrreldavaid filme, peamisi osalisi ja loomingulisi omadusi
enne kirjandusteose õiguste omandamist, eelmüügi ettevalmistamist ja kindla
suunitlusega suurstuudioga läbirääkimiste alustamist.
-
Kui filmi tootmine ei ole loogiliselt suurstuudiole põhjendatav ja sellele
ei anta esimesel korral “rohelist tuld”, siis jätame selle filmi
oma plaanidest välja ja valime teise kirjandusteose.
-
Meie filmide produktsiooni finantseeritakse alati filmitööstuse
pangalaenuga, tuginedes panga kinnipidamisõigusele stuudio suhtes, tagatiseks
välisturgude ja USA levituslepped, millega korraldatakse eelmüüki, vahe
kompenseerimist ja omakapitaliga finantseerimise strateegiaid ning tarnetagatise
garantiid.
-
Et meie tootmistiim saavutaks tõelise globaalse edu, on see moodustatud
süsteemi sissetöötanud kogenud liikmetest, kes töötavad meie firmasiseste,
firmaväliste või vabakutseliste lepingutega firmajuhtidena, osanikena, juhatuse
liikmetena, tegevjuhtidena ja arendusjuhtidena. Lisaks on meiega tihedalt
seotud suurstuudiod, tarnetagatisfirmad, produtseerimisjuhid, eelmüügifirmad,
meelelahutustööstuse pangad, meelelahutustööstusele spetsialiseerunud õigusbürood
ja juristid ning publitsistid.
-
QSE produtseerimisfirma võib hallata paralleelselt mitmeid arendusfirmasid
ja ühe filmi tootmisfirmasid ning võib ise olla riigi, teise firma või isiku
omanduses.
-
QSE arendusfirmad on kutsutud astuma partnerlussuhtesse kogenud korporatiivsete
või erainvestoritega usaldusühingu (Limited Partnership) või usaldusosaühingu
(Limited Liability Company) vahekorras.
-
Iga QSE arendusfirmalt ostetud filmi produtseerimine on vaid ühele korporatiivsele
tootmisfirmale.
-
Me teostame ise levituse USAs ja rahvusvahelistel turgudel kõigis lisa-meediaakendes.
See ei puuduta aga USA ja Kanada turgu ning stuudiole eraldatud ja ettemüüdud
õigusi.
-
Filmide turustamiskava arendatakse välja läbirääkimiste käigus. Produtseerimisfirma
ja stuudio läbirääkimistel leitakse parim võimalus filmi globaalseks eduks,
et luua tugev USA kaubamärk läbi telereklaamikampaania, kasutades selleks
vähemalt 9 mln USD suuruse summa igale filmile. Samuti me kasutame filmidega
seotud esemeid (tie-ins), näitame stseenides kolmandate firmade tööstusesemeid
(product placement) ning kasutame muid strateegiaid. Kogu reklaamikampaania
maksab ligikaudu 12-24 mln USD.
-
QSE kasutab võimalusi, mida pakuvad peamised filmiturud: Cannes ja AFM.
-
Meie filmide eelarved on küllalt erinevad, vahemikus 20-60 mln USD.
-
Kuigi QSE põhitegevus on mängufilmide tootmine, ei piirdu me vaid sellega,
kui ka mõni teine sobiv meelelahutusala köidab meie tähelepanu.
-
Soosime ja arendame kõigis oma töötajates ülimat teadlikkust, loovust,
asjatundlikkust ja head ärivaistu, et teha õigeid otsuseid ja tegutseda
mõistlikult vastavalt tööstuse kultuurile, hoides sel moel kõrgel QSE head
mainet.
-
Ohutus on tööpaigas üheks prioriteetidest. Me juhendame ja innustame oma
töötajaid töötama ohutult ja produktiivselt.
-
Me suhtume oma kollektiivi, klientidesse, tiimi ja teistesse osapooltesse
avatuse, aususe ja erapooletusega ning ei diskrimineeri kedagi.
-
Me toetame häid heategevuslikke algatusi ja avalikke üritusi.
-
Me õpime pidevalt meelelahutustööstuse tippu jõudnud tuumikult.
-
Hoidume igasugustest konfliktidest, tekkinud arusaamatused lahendatakse
rahulike läbirääkimiste teel. Vajadusel kasutame firmavälist vahekohut.
2. Kunstilised põhimõtted
-
Viieliste filmide standard on norm. Selliseid filme iseloomustab meie jaoks
publikule suunatuse ning audiovisuaalsete ja kunstiliste omaduste harmoonia.
Osatäitjate ja meeskonna (crew) ühised suunatud jõupingutused, samuti tiimi
hingestatus filmi teema ja disaini kontseptsiooni osas nii võtteplatsil
kui büroos on parima tulemuse saavutamiseks üliolulised.
-
Iga kirjandusomandus, mida arendamiseks kaalume, peab sobima meelelahutuseks,
olema hea kontseptsiooniga, intensiivne, kaasakiskuv, selle lugu peab olema
täielik ja karakterid järjepidevad.
-
Et me otsustaksime produtseerida teatud kirjandusomandust või selles osaleda,
peab lugu meid innustama, meile peab meeldima selle elujõud ja väärtuslikud
põhimõtted, mida see õpetab.
-
Iga produktsiooniosakonna juhataja, esindades osatäitjaid või meeskonna
liikmeid, peaks toetama režissööri ja tegema tema nägemuse ja põhimõttelise
teostuse osas sobivaid ettepanekuid.
-
Loova produktsiooni osakonnad peaksid ise analüüsima stsenaariumi analüüsi
ja mõtestama seda lahti vastavalt oma vastutusala põhimõtetele, järgides
režissöörilt saadud aristotellikku struktuurianalüüsi, vältimaks nii
sagedasi tundeliigutuslikke vigu.
-
Meie filmide kunstilise külje kõrge taseme kindlustamiseks uurime põhjalikult
kino, draamat, muusikat, suhtlemiskunsti, kirjandust ja disaini ning neist
peegelduvaid põhimõtteid ja nägemusi.
-
Reklaamtoodete paigutamine filmi on sobiv seni, kuni need ei juhi tähelepanu
kõrvale filmi kunstilistelt aspektidelt ega hakka segama filmi eesmärkide
saavutamist.
-
Meie eesmärgiks on toota PG ja PG-13 reitinguga filme, sest neil on kõige
laiem vaatajaskond ja suurim kinopiletite läbimüük.
|